,,WIELKANOCNA PISANKA” – KONKURS ROZSTRZYGNIĘTY
Dziękujemy uczniom klas I – III, którzy wzięli udział w konkursie pt. ,,Wielkanocna pisanka”. Uczestnicy konkursu, tworząc swoje prace, wykazali się wielką kreatywnością i pomysłowością.
Dziękujemy uczniom klas I – III, którzy wzięli udział w konkursie pt. ,,Wielkanocna pisanka”. Uczestnicy konkursu, tworząc swoje prace, wykazali się wielką kreatywnością i pomysłowością.
W naszej szkole został rozstrzygnięty konkurs plastyczny dla uczniów klas I – III o tematyce ,,Wiosna w kolorach”. Uczniowie chętnie wzięli udział w konkursie, prezentując różnorodność prac plastycznych wykonanych ciekawymi technikami
Uczniowie klas IIb, IIa i IIc pielęgnują tradycje wielkanocne.
Tradycją naszej ,,dwójeczki” , są tematyczne warsztaty, które angażują szkolną społeczność w zależności od przypadających okazji, świąt czy też akcji charytatywnych. Mimo zdalnego nauczania, które przeniosło się ze szkoły do domów, nasi uczniowie aktywnie włączyli się w warsztaty online.
W ubiegłym tygodniu klasa II B wzięła udział w konkursie wiedzy Synapsik MEN dla klas I - III. Trzymamy kciuki i życzymy wysokich lokat!!!
W ostatnim dniu, stacjonarnej nauki oraz w przeddzień Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa, uczniowie klasy IIIa wraz z wychowawczynią Wandą Czarnotą, uczestniczyli we wspólnych zajęciach integracyjnych z Olą.
Po raz kolejny najmłodsi uczniowie z lubańskiej SP2, wykazali się ogromną wiedzą ekonomiczną, finansową i umiejętnościami rozwiązywania testów online z w/w.
Och, jak dobrze znowu poczuć się w wodzie! Nawet najwspanialsza lekcja online, nie dała maluchom tyle radości, co możliwość przebywania w środowisku wodnym, tak doskonale wpływającym na rozwój ich koordynacji ruchowej i na ogólną odporność.
12 marca 2021 r. w naszej szkole odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski dla uczniów klas I – III o tematyce ,,Świat ma wiele barw”.
Rozpoczęła się wiosenna edycja konkursu wiedzy Synapsik ,,MEN”. Organizowany dla uczniów klas 1-3 konkurs ma charakter ogólnopolski i stanowi ciekawe uzupełnienie zajęć oraz cenną informację zwrotną zarówno dla nauczycieli jak i uczniów, o aktualnym poziomie wiedzy uczestników.